gregdeparis gregdeparis
228
BLOG

tajne konta lewa kasa

gregdeparis gregdeparis Gospodarka Obserwuj notkę 0

Tajne konta, lewa kasa

 

Większość normalnych ludzi uważa chyba, że prywatność to rzecz święta.

Wiem, wiem Polacy są zawistni i lubią wiedzieć co kto ma. Nie mniej wara innym od mojej kasy - zgoda!

Jest parę wyjątków od powyższej reguły i jednym z nich zajmę się w tekście poniżej:

P'osłowie (zasłużyli sobie na to) mają obowiązek podzielić się z wyborcami n/t swego stanu posiadania tudzież premier czy prezydent również.

Mając na uwadze wstęp, plotki o tajnych kontach w Szwajcarii, ustawione przetargi etc. należałoby zadbać o mechanizm, który z automatu skłaniałby zobowiązanych do prawdomówności.

Tak, jest banalnie prosty sposób by zobaczyć co w rzeczywistości posiada:

- prezydent były czy obecny,

- człowiek, który sprzedał Polskę w gazową niewolę Rosji,

- człowiek, który ograbił inflacją złotego (nawis inflacyjny) i deflacją dolara (vide kejs BKO) większość Polaków,

- człowiek, który wyprowadził z PKO S.A. kasę przez duże K,

- człowieki, które za darmo przejęli PZU S.A. (lekko 15 mld!!!!!!!!!!!!!!!!!!),

- etc, etc.

 

Los jednego dnia zechciał mnie zrobić Posłem Najjaśniejszej. Chyba pierwszym wystąpieniem zasiałem panikę w ludziach wymienionych powyżej i przyczyniłem Rzeczpospolitej grubych miliardów.

 

Oto jak to uczyniłem podczas pierszego przemówienia;

- posłowie, którzy nie chcą karać złodzieii podnieść rękę do góry - nie widzę,

- posłowie, którzy nie chcą odbierać złodziejom łupów i oddawać ich właścicielom - nie widzę,

- posłowie, którzy publicznie kłamią proszę podnieść rękę do góry - nie widzę.

W związku z powyższym przez aklamację Sejm RP uchwala co następuje:

„Każde aktywo o wartości przekraczającej 10 tysięcy złotych, nie ujawnione przez zobowiązanych w deklaracjach majątkowych staje się własnością Skarbu Państwa. Skarb Państwa zapłaci każdemu wskazującemu 10% wartości ukrytej nie zadeklarowanej własności zobowiązanych.”

 

Bierzemy takiego Pawlaka do notariusza wyciągamy jego deklarację majątkową (robił takie, był posłem) i każemy zrobić na RP cesję wszelkiego aktywa, którego jest właścicielem a którego nie ujawnił. - proste. Jak się chce to można!

 

Czy znajdzie się jeden uczciwy poseł?

gregdeparis
O mnie gregdeparis

prosty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka